donderdag 25 februari 2010

Christmas Sing Along...

Je leest het goed ja...christmas / kerstmis.... Ik probeer om de stress in de laatste maanden van het jaar te verminderen wekelijks een kerstkaart te maken.

Dit keer was het een kaartje wat enkele dagen in beslag genomen heeft omdat scrappen met mijn rug (lang zitten) nog erg moeilijk is. Maar goed, het kaartje is er gekomen, ik heb 'em gebaseerd op een sketch #91 van Sketch Saturday. 1 van de DT kaarten vond ik er heel erg uitspringen de hele kaart was gemaakt met hetzelfde papier. Dit is iets wat ik normaal nooit zo snel zou proberen omdat ik bang ben dat het kaartje te eentonig zou worden. Maar omdat ik het kaartje er zo vond uitspringen heb ik het ook eens geprobeerd.

Het stempeltje is van Penny Black en het papier is van de lijn "Wintersong" van SEI.



De sneeuwvlokken heb ik iets opgehoogd door middel van een foamblokje, zoals je op deze detailfoto kunt zien:



Deze kaart doet mee met de volgende challenges:

Sketch Saturday #91 - sketch gevolgd
Our Creative Corner - Try a NEW technique
ABC Challenge - O is for One paper

X karin

Ps. For translation have a look in the sidebar

8 opmerkingen:

  1. Thank you so much for popping by my blog and leaving such a sweet comment! :)

    I really like your card, too. Using just one paper really gives the card elegance, it's stunning.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi karin
    schitterend kaartje echt super leuk
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Karin, what a lovely card and lovely blog you have. I have enjoyed having a list nose about. Thanks for your comments on my blog. Have a nice day.
    Pinky

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtig kerstkaartje Karin. En groot gelijk om nu al te beginnen met de kk.

    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Karin,

    't is echt een leuk kaartje geworden, je papier is echt schitterend en heel mooi samengesteld. Ik kan het geloven dat je hier een tijdje mee bezig bent geweest.

    Groetjes,

    Lins

    BeantwoordenVerwijderen
  6. haha jij bent vroeg met een kerst kaart maar hij is echt super

    xxx Gusta

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fabulous Christmas card. Thank you for joining in the ABC challenge this time.
    Cathy xx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik vind het erg leuk om deze te krijgen en te lezen!

Liefs karin