dinsdag 1 juni 2010

Gewoon Gewonnen!

Goedemorgen!
Goodmorning!

Ik kon mijn eigen ogen niet geloven toen ik mijn eigen naampje daar zag staan. Dacht nog "er zijn meer hondjes die Fikkie heten" maar toen ik met mijn muis op de naam ging staan zag ik daar toch echt mijn eigen blog staan!

I couldn't believe my own eyes when I saw standing my own name. I really thought; there are more people with the name Karin. But when my cursor were standing on the name and I saw my own blog address, i knew it for sure!

Ik heb challenge #81 op One Stop Craft Challenge gewonnen!

I've won challenge 381 on One Stop Craft Challenge!!

Met al die prachtige kaarten op de bloggers wereld voel ik mij vaak toch nog wat onzeker over mijn kaartjes, en nog een echte beginneling. Dit voelt dan ook echt als een enorm compliment.

With all the lovely card on bloggers world, i feel often uncertain about my own cards. I'm a real newbie, so this is a huge compliment for me!

Dus vanaf vandaag mag deze badge op mijn blog blinken:

So since today this winning blinkie is shining on my blog;



En hier nogmaals het kaartje wat ik voor het thema "Birthstones" heb gemaakt en waarmee ik dus de challenge heb gewonnen.

And here is the winning card for the "Birthstones" theme i've made;



Tis nog maar half 10 maar mijn dag kan nu al niet meer stuk ;-)

It's only half past nine in the morning but my day cannot be bad anymore!

Lieve groetjes karin

Lots of love Karin

6 opmerkingen:

  1. Hoi Karin,

    Super toch!!
    Gefeliciteerd hoor en je hebt een mooi kaartje gemaakt dus ja je hebt echt gewonnen daarmee.
    Geniet er van haha...

    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, gewoon gewonnen. Nou heel gewoon is dat hoor Karin ;-)Leuk toch??? Gefeliciteerd hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wowww, geweldig Karin!!!!!
    Het is toch ook een prachtig kaartje, dus zo gek is het, natuurlijk, niet.
    Gefeliciteerd hoor!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte Karin, het ligt vast aan de sketch die je gebruikt hebt :-)).

    BeantwoordenVerwijderen
  5. super meid dat doet een mens goed he
    wetend dat meer mensen je kaart mooi vinden

    xxx Gusta

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kaartje is zo leuk, verdiend gewonnen!!!

    Dikke knuffel,

    Lins x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik vind het erg leuk om deze te krijgen en te lezen!

Liefs karin