woensdag 28 juli 2010

Hallo allemaal,
Hi there,

Voor de yahoogroep Kaartenvriendinnen heb ik de afgelopen weken wat kaartjes gemaakt.

I've made some cards for Kaartenvriendinnen (a dutch yahoo group) last weeks.

Dit labelkaartje heb ik tijdens een online workshop gemaakt. Het papier is van de Wibra en het Piggy stempeltje van Nelly Snellen.

This label card i made with an online workshop. I've used some papers of a paperbloc from the Wibra store (a dutch store) and i used a Piggy stamp image from Nellie Snellen.



En dit kaartje is gemaakt voor de borduurwedstrijd. De maker van het patroontje is me even ontschoten.

And this card i made for the stitching contest. I only forgot the designer of the pattern.



Ik wil gelijk van de gelenheid gebruik maken om jullie te bedanken voor alle leuke reacties die jullie achterlaten op mijn blogberichtjes. Ze zijn zeer gewaardeerd!

I wanted to thank you for all of your lovely comments. They are so much appreciated!

Liefs

8 opmerkingen:

  1. wat een schatjes, echt prachtig ! GR Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaartje zijn het geworden.

    de patroontje van de geborduurde kaart komt me bekend voor, maar kan ook niet op de naam van de maker komen.

    Bedankt voor je complimenten op mijn kerstkaarten.

    Sieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. schitterende kaatjes karin
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Both gorgeous hun i love your colours, hugs Posp x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk kaartje is dat voor de borduurwedstrijd, was vergeten te gaan stemmen deze keer. Leuk plaatje ook erop.

    Die andere is ook leuk, maar dat wist je al hè.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Allebei weer mooie kaarten Karin!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heeej Karin

    Allereerst dank je wel voor je compliment!
    Ben er erg blij mee! hahah

    En wat een leuke kaartjes maak je! Echt super!

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Karin,

    IK vind het twee prachtige kaarten en vooral je scrapkaartje is erg leuk. Het stempeltje is geweldig en het labeltje die je eruit laat komen is gaaf!

    Groetjes
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik vind het erg leuk om deze te krijgen en te lezen!

Liefs karin