zaterdag 5 februari 2011

Lief meisje met bloemen ** Sweet girl with flowers

Hallo,

Twee post op 1 avond, gekker moet het toch niet worden ;-)
Dit kaartje heb ik gemaakt voor week 3 van de wekenwedstrijd op de yahoogroup "Kaartenvriendinnen"

Het stempeltje is van Rachelle Ann Miller (RAM) - Picking flowers - echt een schattig stempeltje wat ik eigenlijk echt nog te weinig gebruik. In plaats van het vlindertje op de stempel te kleuren heb ik een vlinder uitgeponst en met een beetje kit vastgeplakt dat het wat omhoog komt.

Het papier is een paperpad van Kaiserkraft. Nog geen seconde spijt gehad van deze aankoop, vind het namelijk zulk mooi papier! Ook mijn Martha Steward pons nog even uit de kast kunnen trekken zoals je kunt zien. De tekst heb ik gewoon geprint.

***

Hi,

Two messages on one evening. I must be crazy ;-)
This card i made for the week layout contest on the dutch Yahoogroup "kaartenvriendinnen".

The stamp image is of Rachelle Ann Miller (RAM) - Picking flowers. I think the girl is sooo sweet. I must use this stamp more often! Instead of colour the butterfly i punched one and stick it with some kit on the stamp.

The paper is from Kaisercraft. I never regret one second buying this paperpad. I think it's such a lovely paper. I also grab my Martha Steward puch of the cabinet as you can see. The text on it (congratulations in dutch) i print with my computer.



Ik wil dit kaartje graag insturen voor de volgende challenges;
I like to join the following challenges with this card:
* Papertake weekly challenge - Anything goes + flowers
* Stamptacular Sunday Challenge - Whateva!


10 opmerkingen:

  1. schitterend kaartje karin
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is precious! Lovely card! Thanks so much for playing Stamptacular Sunday's "Whateva" Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaartjes heb je weer gemaakt!
    Die kerstkaarten in het voren maken probeer ik ook maar ik heb er nog maar 1 af.......

    Groetjes Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Karin en inderdaad ook heel erg mooi papier. Ik kan me voorstellen dat je daar geen spijt hebt van die aankoop.

    Groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig kaartje weer Karin!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi sweetie, gorgeous creation big hugs love Pops x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooi kaartje en het vlindertje is heel leuk gedaan!
    ScrapsEls
    www.scrapsels.com

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik vind het erg leuk om deze te krijgen en te lezen!

Liefs karin