dinsdag 30 augustus 2011

2 kerstkaarten ** 2 Christmas cards

Hallo allemaal,

Ik moet even een weekje rustig aan doen, dus vandaag ook tijd genoeg om mij weer even te storten op de kerstkaartjes. Heb er 2 gemaakt.

De eerste is gemaakt met de sketch op "Sketch Saturday".
Ik heb hiervoor eens geen stempel gebruikt, maar een kerstkaartje ge-recycled. Ik kon namelijk dit schattige Forever Friends beertje niet in de prullenbak gooien.

Het grijze papier komt uit een paperpad van het Kruidvat, de andere papiertjes komen uit mijn restjes bak

***

Hi there,

I have to do things a bit slowly this week, so i had time to make 2 Christmas cards this afternoon.

I made the first one with the sketch on "Sketch Saturday" challenge blog.
This time i haven't used a stamp image but recycled a old Christmas card. I couldn't trow this cute Forever Friends image away. So i thought it might be a good idea to give it a second live.

The grey paper is from a Kruidvat Paperpad and the other papers are from my left over box.



Ik wil dit bovenstaande kaartje graag insturen voor de volgende challenges:
I like to join the following challenges with the upper card:
* Sketch Saturday #170 - sketch
* Our Creative Corner - POP colour challenge (real red, basic grey and basic black)
* Charisma Cardz Challenge #34 - Glitter it

***********

De tweede kaart die ik vandaag gemaakt heb is gemaakt met de sketch op "Sunday Sketch & Stamp" blog

Voor dit kaartje heb ik een digi stamp van Sliekje gebruikt, en natuurlijk gekleurd met mijn derwent potloden. Het grijze achtergrond papier komt wederom uit een paperpad van het Kruidvat. De blauw kleurige papiertjes komen uit mijn restjes box.

***

The second card i've made is with the sketch on "Sunday Sketch & Stamp" blog.

I've used for this card one of the digi stamps of Sliekje, which i've coloured as usual with my Derwent pencils. The grey background paper is again from a Kruidvat paperpad. The papers with the blue colours are coming from my left over box.




Ik wil bovenstaande kaart graag insturen voor de volgende challenges;
I like to join the following challenge with the card above this message
* Sunday Sketch & Stamp #70 - claire's sketch
* Totally Gorjuss #95 - As you like it
* Creative Card Crew - anything goes


17 opmerkingen:

  1. Mooie kerstkaarten Karin, die FF beer is idd schattig en leuk dat je 'm gerecycled hebt. ook de onderste is mooi.
    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige kerstkaarten, zo zie je dat je met goedkoper papier van bv. de drogist ook prachtige kaarten kunt maken.

    Sieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kan me voorstellen dat je dat beertje een tweede leven gunt, het is een schattig kaartje! Ook je tweede kaartje is erg leuk!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Such a lovely card and a great take on my sketch. Thanks for playing along this week with S&SS. Hugs, Claire x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig zijn beide kerstkaartjes!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super cute cards!
    Thanks for sharing them with us at Charisma this week.
    Good luck.
    Debs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gorgeous Christmas cards. Thanks for playing with Charisma this week.
    xx Vee

    BeantwoordenVerwijderen
  8. schitterende kaartjes karin
    erg mooi gemaakt
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow, your card is wonderful, the image is so sweet. Thanks for joining us at Totally Gorjuss this week and good luck.

    Hugs
    Heike

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Aaah superlief, je hebt vast al een voorraadje kerstkaarten liggen :-)

    Groetjes,

    Lins

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een leuke kaarten Karin. hoe gaat het verder met je?

    Groetjes Gusta

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Das sind ja auch wieder fantastisch schöne Karten, grosses Kompliment!!
    Lieber Gruss Bea/Mara

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow what a beautiful blue/grey christmas card. Love the design as well. Thanks for playing at Totally Gorjuss and good luck. Hope to see you back tomorrow for a new challenge. Bettina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Your card is tooooo cuuuuute!!
    Thanks for joining in the fun with us this week over at Sketch Saturday :o)
    Hugs,
    Cazza
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat schattig ff-beertje zou ik ook niet kunnen wegdoen, je hebt het een heel mooi tweede leven gegeven :-)
    Geniet van je kerstkaarten, bij mij gaat het weer een ramp worden :-)

    Vele groetjes,

    Lins x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik vind het erg leuk om deze te krijgen en te lezen!

Liefs karin