dinsdag 28 februari 2012

Taddy

Hallo,

Voor de yahoogroep Kaartenvriendinnen heb ik voor de wekenwedstrijd dit kaartje gemaakt. Eigenlijk was ik toen het af was al een klein beetje trots, het kostte daarom ook best moeite om het einde van de poll te moeten afwachten ;)

In plaats van een stempel heb ik dit keer een 3D plaatje van Taddy Teddy gebruikt uit de Me 2 You knipvellenposter.

***

Hi

I've made this card for the Dutch Yahoogroup Kaartenvriendinnen.
When i finished it i was very proud on it, but i had to wait untill the contest, for which i made this card, was ended. It was the biggest challenge to wait, i think ;)

Instead of a stamped image i've used a 3D decoupage sheets of Taddy Teddy.

Link

Ik wil dit kaartje graag insturen voor de volgende challenges:
I like to join the following challenges for this card:
* Allsorts Challenge blog #143 - It's your choice
* Crafty Catz Weekly Challenge #121 - I spy ...something with a B (-> bear)


7 opmerkingen:

  1. Oh, maar hij is dan ook erg lief Karin!!!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje Karin, zo lief die me for you beer. Veel succes met de challenge.
    Groetjes van José

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhhh, das ist aber eine süsse Karte und wunderschön dekoriert.
    Lieber Gruss von Bea/Mara

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief en mooi kaartje, Karin!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi Karin
    A beautiful card,thankyou for joining us this week at CraftyCatz
    Hugs Dianne xx DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig kaartje Karin.
    Veel succes met de wedstrijden.

    Groetjes,
    José xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik vind het erg leuk om deze te krijgen en te lezen!

Liefs karin