dinsdag 20 maart 2012

lieve sneeuwpop ** cute snowman

Hallo,

Hoewel het vandaag officieel de eerste lentedag was, en het zonnetje ook erg zijn best deed om dit te bevestigen - heb ik vanmiddag aan een kerstkaartje zitten freubelen.

Voor de mensen die mijn blog al langere tijd volgen zal het oud nieuws zijn. Ik probeer het hele jaar door - wekelijks een kerstkaart te maken - om zo de kerststress wat van de laatste maanden van het jaar weg te halen.

Dit keer ben ik aan de slag gegaan met de sketch van Christmas Challenges (with sketches) ontworpen door Nicolet.

Hiervoor heb ik weer eens in de bak met 'gekregen stempel afdrukken' gedoken en kwam ik deze schattige sneeuwpop van Magnolia tegen. Deze heb ik gekleurd met mijn derwent coloursoft potloden.

Verder ben ik mijn best aan het doen om wat paperpads te gaan opmaken (in plaats van de stapel maar te laten groeien met weer nieuwe ;-O ) en heb ik papier gebruikt aan een wat oudere Marianne Design paper pad - Eline vintage christmas red and blue.

***

Hello,

It's official the first day of Spring here, and the sun was also trying to confirm that -
but this afternoon i've worked on a Christmas card.

It will be "old news" for those people who follow my blog for a longer time. But i'm trying to make a Christmas card, each week of the year. So i don't have too much stress on the last months of the year.

This time i worked with the sketch on Christmas Challenges (with Sketches) made by Nicolet.

I've looked in my box with 'stamp images which i got for a gift' and found this cute snowman from Magnolia. I've coloured it with my Derwent coloursoft pensils

I also try to do my very best to finish some paperpads (instead of buying new onces every time ;-O). So i've used a old paperpad of Marianne Design - Eline Vintage red and blue.



Ik wil met deze kaart graag meedoen met de volgende challenge:
I like to join the following challenge with this card:

* Christmas Challenges (with Sketches) #22 - sketch

13 opmerkingen:

  1. Wat een vrolijk kaartje heb je gemaakt!
    En, wat een super goeie voornemens heb je!!
    Leuk dat je meedoet aan de challenge bij CCWS!
    groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel mooi kerstkaartje! En al is het buiten nu echt lente, aan het eind van het jaar wordt het toch weer kerst....
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Das ist auch ein süsses Kärtchen und wunderschön dekoriert!
    Lieber Gruss Bea/Mara

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hihi, had je al afkoeling nodig Karin? Een mooie kaart hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het kan heerlijk zijn om met oud papier te werken, hier blijft de stapel ook maar groeien en groeien... Misschien moet ik jouw voornemen ook maar gaan volgen ;-)

    Bedankt voor je deelname bij CCWS!

    Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi sweetie this is absolutely gorgeous...

    Love the colours that you have used here....

    A gorgeous creation...

    Big hugs love Pops x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi Karin, what a beautiful card. I love the stamp and the colours are so pretty. Thanks for joining us at CCWS and good luck
    Claire xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig kaartje Karin, die sneeuwman blijft helemaal te gek. Leuk dat je meedoet met de challenge bij Christmas Challenges {with sketches}.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Awww this is very, very cute Karin! I love all the bright, fun colours too! :)
    Thanks for joining in our sketch challenge at CCWS :)
    Lizy GDT X

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kerstkaart Karin.
    Deze stempel blijft gewoon zo leuk.

    Groetjes,
    José xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Love this Karin, it's so cute. Thanks for joining us at CCWS this time and sorry I'm so late commenting. Carol DT x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik vind het erg leuk om deze te krijgen en te lezen!

Liefs karin