zaterdag 28 juli 2012

Schattige wasbeer ** Cute raccoon

Hallo,

Ik had nog een verjaardagskaartje voor mijn neef nodig en ben van de week dus lekker met mijn scrappapiertjes in de tuin gaan zitten.

Hiermee heb ik dit kaartje gemaakt. Het papier komt van een paperpad wat ik ooit bij Wibra heb gekocht. De stempel is een digi stamp van Prairie Fairy Designs - Rodney Raccoon.

***

Hi,

I needed a birthday card for my nephew, so last week i picked up all my stuff to scrap outside in my garden.

I made this card, the papers are from a paperpad from Wibra. And The stamp image is a digi stamp of Prairie Fairy Designs - Rodney Raccoon.


Ik wil dit kaartje graag insturen voor de volgende challenges
I want to join the following challenge with this card:
* Stempelsonne Challenge #68 - Freie Themenwahl 
* Creative Card Crew #15 - Black Cardstock
* Simon Says Stamp Challenge - anything goes


Love karin xx


wedding tickers

10 opmerkingen:

  1. Eine süße Karte! Toll gemacht!

    Danke für deine Teilnahme an der Stempelsonnenchallenge.

    LG Dreja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sweet card. That racoon is so adorable.

    Thanks for joining in our black cardstock challenge at Creative Card Crew.

    Mari

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuke kaart, Karin! Leuke digi is dat.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Cute is right! Thanks for joining us at Creative Card Crew & good luck!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sehr schön.
    Vielen Dank für Deine Teilnahme bei der Stempelsonnenchallenge.
    LG Stine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Klasse.
    Vielen Dank für die Teilnahme an der Stempelsonnenchallenge

    Nadine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Such a lovely card, your colours and papers are stunning, Rodney is a real swettie!!!

    hugs
    Heather xx
    Thanks so much for joining us with Simon Says Stamp challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gorgeous card Karin, super cute image.
    Thanks for joining us at Simon Says Stamp
    hugs Mandy xx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik vind het erg leuk om deze te krijgen en te lezen!

Liefs karin