woensdag 31 oktober 2012

Creaine Scrap en Borduurblog #17

Hallo,

Weer bijna een nieuwe maand voor de boeg, en de teller onderaan blijft aftellen. Ongelofelijk dat onze bruiloft al zo dichtbij komt.

Maar goed, een nieuwe maand, een nieuwe Challenge op Creaine Scrap en Borduurblog.
Dit keer is het thema; een kaart met een borduurpatroon van Hobbyvision (jenine siemerink).


Omdat ik geen patronen uit de Hobbyvision in mijn collectie had, heb ik in overleg met Ine voor mijn Design Team kaartje een patroon uit Hobbydols 44 gebruikt;
Hoewel je haast zal denken dat het winter is, heb ik een herfstplaatje gebruikt van een knipvel van Marianne Design. 

Neem gauw een kijkje op Creaine Scrap en Borduurblog om te zien wat de andere DT-leden hebben gemaakt, en natuurlijk voor meer details over de challenge.

Voor de winnaar ligt er een mooi prijsje klaar!



*****

Hello,

Almost a new month upcoming, and my counter below this message is counting down. How exiting our marriage is getting closer and closer.

Well, a new month, a new challenge on Creaine Scrap en Borduurblog.
This month's theme: Make a card with a stitching pattern of Hobbyvision (jenine Siemerink)


Because i didn't had a Stitching pattern of Hobbyvision in my collection, i discussed with Ine i would use a Stitching pattern of Hobbydols 44 for my Design team card.
Although you can think winter has started over here, i used a Autumn decoupage from Marianne Design.

Take a look on Creaine Scrap and Borduurblog to see what the other DT-team members coming up with, and more details about the challenge.

There is again a nice price for the lucky winner!




Love karin xx


wedding tickers

4 opmerkingen:

  1. Karin your card is gorgeous I love the stitching and the decoupage.
    hugs
    sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WOW, einfach traumhaft schön ist die Karte wieder geworden und die Farbenzusammenstellung finde ich auch super toll!
    Einen schönen tag wünscht Bea/Mara

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het een hele mooie kaart geworden,Herfst...,maar niet somber en dat is leuk!!!

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik vind het erg leuk om deze te krijgen en te lezen!

Liefs karin