maandag 1 juli 2013

Creaine Scrap en Borduurblog #23

Hallo!

Vandaag is er weer een nieuwe challenge op Creaine Scrap en Borduurblog van start gegaan.
Deze maand is het thema: maak een borduurkaart in de kleur blauw.


Voor mijn Design Team kaartje heb ik gekozen voor een borduurpatroon van Ann's Paper Art (Patroon a673). En een 3D plaatje uit een ouder knipvel wat bij een Hobbyjournaal zat.

Neem gauw een kijkje op de challenge blog voor meer informatie over de challenge en de voorbeeldkaarten van de andere DT leden. 


***

Hi!

Today another challenge on Creaine Scrap en Borduurblog started.
This month's theme: a stitching card in blue colourtones


I choose a stitching pattern of Ann's Paper Art (pattern a673) to make my Design Team card. I used an 3D decoupage sheet which came with an older Hobbyjournaal.

Take a look at the challenge blog te read more about the new challenge and to see the cards the other DT members made





Love karin xx


 photo arikn.jpg

6 opmerkingen:

  1. Een leuke kaart Karin, typisch Holland.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Karin
    Ik had je kaart al gezien bij Creaine, maar ik kom je hier toch ook nog even zeggen dat je kaart weer prachtig is, ja en eigenlijk moet ik wel weer meedoen hè.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig borduurwerk, mooie Hollandse sfeer en de blauwtinten zijn super!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Karin your latest card is lovely -love the colours.
    Hugs
    Cybermum

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Karin, had je natuurlijk al laten weten dat dit kaartje superleuk is, maar ook hier nog even. Lieve groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Karin the blue tones are delightful.
    The stitching and the windmill have come together beautifully.
    hugs
    sharon

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik vind het erg leuk om deze te krijgen en te lezen!

Liefs karin