woensdag 31 juli 2013

Creaine Scrap en Borduurblog #24

Hallo!

Gisteren is de nieuwe challenge op Creaine Scrap en Borduurblog van start gegaan. Het thema voor de komende maand is: Een scrapkaart met als thema vakantie.


Als ik aan vakantie denk; denk ik aan luieren. En vervolgens moest ik aan dit stempelafdrukje denken die ik eens gehad had, maar waarvan ik zeker wist dat ik nog een afdrukje moest hebben. Dus heb mijn curverboxje met afdrukjes erbij gepakt en ben op zoek gegaan. En jawel! De beer lekker luierend in de hangmat heb ik gekleurd met Derwent Coloursoft potloden.

Het papier is eigenlijk een beetje bij elkaar gekomen uit verschillende paperpads. Omdat het afdrukje vrij fors is van formaat heb ik de afwerking maar simpel gehouden door wat strass steentjes erop te plakken


Neem gauw een kijkje op Creaine Scrap en Borduurblog, om te zien wat de andere DT leden hebben gemaakt, en voor meer details over de challenge

***

Hi!

Yesterday the new Challenge on Creaine Scrap en Borduurblog has started. This month's  theme; a scrapcard with a summer holiday theme.


When i think of a Summer holiday i think on doing lazy, and when i thought about this i knew i had somewhere a stamp image which someone made for me one day. So i pack my box with stamp images and searched for this lazy bear. And luckily i found it! I coloured it with my Derwent Coloursoft pencils.


The papers ar coming from different paperpads. Because the stamp image is quite big, i choose for 'less embelishment' only a few sticky gems.

Take a look on Creaine Scrap en Borduurblog, for more cards from the other DT-members, and more information about the challenge.





Ik wil dit kaartje graag insturen voor de volgende challenge:
I like to join the following challenge with this card:
* Fun with shapes and more #139 - Abhängen

* Stempel-Magie #88 - Sommerparty

Love karin xx


 photo arikn.jpg

11 opmerkingen:

  1. Karin your card is super and what a way to spend a warm day. Well done.
    hugs
    sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Karin your card is super and what a way to spend a warm day. Well done.
    hugs
    sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Das Motiv ist ja zuckersüss und insgesamt eine schöne Karte. Vielen Dank fürs Mitmachen bei fwsam.

    LG
    Sibille

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, dit is echt vakantie...luieren! Een leuke kaart.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Karin,

    Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt! Bij het zien van dit kaartje krijg ik zin om lekker in een hangmat in de tuin te gaan zonnen...

    Groetjes Lisanne
    http://cardsbylies.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zeker een erg leuke afbeelding, ook ik vind vakantie iets waarbij je niets moet en dus ... mag luieren! Erg leuk kaartje, Karin!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi Karin, fabulous this stamp, love and would like to change with him :-).

    Thank you very much for joining us at the Fun with Shapes and more Challenge.

    Hugs Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Very nice card!!! Thanks for joining us at fwSAM!!! hugs, ANDREA

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Karin your card is so cute. I do love the stamp you have used and you have done an amazing job of colouring it all in. Well done.

    Hugs
    Cybermum xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik vind het erg leuk om deze te krijgen en te lezen!

Liefs karin