maandag 8 juli 2013

Zomerjurkje ** Summer dress

Hallo!

Naast het maken van kaartjes vind ik het ook erg leuk om zo nu en dan achter de naaimachine te zitten. Ik kom dan ook graag iedere week bij het naaiclubje wat hier in de buurt zit. Toen ik daar kwam wist ik niet eens hoe mijn naaimachine werkt, maar intussen ben ik wel aardig vertrouwd met mijn machien en maak ik graag kleren en tassen voor mezelf en andere.

Vorige week heb ik weer een nieuw projectje afgerond. Een tuniek/ jurkje wat in de Knipmode van juni 2013 stond. Ik ben erg tevreden met het resultaat.


Moet met het dragen nog wel een beetje wennen aan de 'vleermuismouwen' want dat draag ik normaal niet zo vaak. Maar tot nu toe al leuke reacties gehad

***

Hi!

I love to sew beside my other hobbies like card making and knitting ect. One of the favourite time of the week is going to my sewing club, which is nearby where i live. When i started to join the club i didn't knew how to use my own sewing machine and now the machine and i become friends more and more. I really like to make clothes and bags for others and myself.


Last week i finished another project. This tunic/ dress from the June 2013 magazine Knipmode (dutch). I'm pleased with the way it turned out.

I only have to get used to the 'bat sleeves' normally i don't wear them very often. Some people gave me already some compliments about the dress, which is very nice




Love karin xx


 photo arikn.jpg

6 opmerkingen:

  1. Gezellig hier te lezen dat je ook weleens zelf iets maak, het is een prachtig shirt Karin, ach en aan de vleermuis mouwen wen je zo.
    Prachtig gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Karin your dress is beautiful I love the colours.
    Good to know that your sewing machine has become good friends with you, I used to use mine all the time when the family were young.
    hugs
    sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Knap gemaakt, het ziet er mooi uit! Kleding zelf maken komt er weer een beetje in, geloof. Vroeger naaide ik erg veel, veel kleding voor mijn man en kinderen, maar tegenwoordig heb ik er niet meer zoveel zin in. Stoffen zijn ook niet zo makkelijk te krijgen hier, alle stoffenwinkels zijn al lang weg. Leuk dat jij er zoveel plezier in hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha die Karin, wat een superleuke tuniek/jurkje heb je gemaakt. Deed het vroeger ook veel, maar tegenwoordig gebruik ik de naaimachine alleen maar voor verstelwerk en af en toe een kaartje stikken. Veel draagplezier. Lieve groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Karin I love the dress you have made for yourself. It is awesome and I am sure you look lovely in it. Well done dear.
    Hugs
    Frances

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superknap Karin, het moet super zijn om je eigen kleedjes te kunnen maken.

    Fijn weekend,

    Lins

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik vind het erg leuk om deze te krijgen en te lezen!

Liefs karin