dinsdag 17 februari 2015

Reminder Creaine Challenges #45

Hallo!

We zijn halverwege de maand; tijd voor een reminder voor de challenge op Creaine Challenges.
Ine heeft een mooie layout ontworpen en het is de bedoeling dat je deze volgt en ervoor zorgt dat er minimaal 3 knopen op je kaart terug te vinden is.


Team roze verzorgd de reminder kaarten en dus kan ik jullie mijn kaartje laten zien.
Voor mijn kaartje koos ik scrappapier van K&Company (oude lijn), en mocht ik deze schattige digi van 1 van onze sponsors Lacy Sunshine gebruiken. De stempel heet "Rory Chimney Sweeper" en is HIER verkrijgbaar.


Voor meer informatie over de challenge en de andere DT kaarten. Neem een kijkje op de challenge blog. 


***

Hi!

We're halfway the challenge at Creaine Challenges, so time for the reminder posts.
Ine designed a beautiful sketch herself this time, you have to follow it and make sure there are at least 3 buttons on your card 


DT team Pink has made some amazing cards. I made one myself. I choose an old paper line of K&Company. and i choose this lovely digi stamp of one of our sponsors Lacy Sunshine to work with. It's called "Rory Chimney Sweeper" and you can purchase it HERE

Go to the Challenge blog to get more information about this challenge and to see the cards of the other DT members.

Layout/ Sketch

Kaart/ Card


Ik wil graag meedoen met de volgende challenges:
I like to join the following challenges with my card: 
* Fun with shapes and more #176 - Shabby Chic
* Stempelsonne #134 - Alles Geht


Love karin xx


 photo arikn.jpg

3 opmerkingen:

  1. Ein sehr schönes Werk. Danke für die Teilnahme bei der Stempelsonnenchallenge.
    LG Dreja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Karin,
    wat een leuke kaart, ik vind de vakjes met knopen heel apart ! Bedankt dat je meedoet bij Stempelsonnen en succes met de challenge,
    groetjes van Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie kaart Karin! Erg leuk gedaan met die knopen.

    Knutselgroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik vind het erg leuk om deze te krijgen en te lezen!

Liefs karin